Free – Elevtilmelding til prøve

Det er vigtigt at du udfylder alle felterne. I bunden af formularen finder du en knappen “TILMED DIG NU”

Når du har klikket på knappen, skal denne smiley komme frem.

Hvis du ikke ser denne smiley, så er din tilmelding ikke blevet registreret, og du skal prøve igen.

Held og lykke med prøven

ELEVTILMELDING

• DD punktum MM punktum ÅÅÅÅ

Vilkår for brugeroprettelse (herunder GDPR) *

Danish Yacht Union indsamler og opbevarer dine persondata i henhold til vores lovpligtige forpligtelser over for Søfartsstyrelsen, af hvem Danish Yacht Union er godkendt og bemyndiget til, at registrere og indberette dine prøveresultater, samt udstedelse og fremsendelse af dit prøvebevis.
Derfor indsamler vi dine persondata og opbevarer disse, for at vi kan udføre de forpligtelser vi har overfor Søfartsstyrelsen. Desuden opbevarer vi dine data og dine prøveresultater for, at vi kan fremstille dit prøvebevis og sende det til dig, samt kunne genfremstille og fremsende dit bevis, hvis du skulle miste det eller få det beskadiget.
Ved oprettelse af din brugerkonto, skal du oplyse følgende, som vi lagrer:
* Fornavn
* Efternavn
* Adresse
* Postnr
* By
* Telefon
 *CPR nummer
Absolut ingen af dine oplysninger deles med 3. part ud over vores lovmæssige forpligtelse til, at indberette dine prøveresultater til Søfartsstyrelsen, hvortil vi indberetter dit prøveresultat med dit CPR nummer, dit fornavn og efternavn, samt hvilken prøve du har bestået og hvornår. Vi videregiver under ingen omstændigheder dine persondata eller din mailadresse til nogen former for markedsføring. Som godkendte udbyder har Danish Yacht Union hjemmel til at indhente og behandle, herunder videregive oplysningerne til Søfartsstyrelsen efter Bekendtgørelse om prøver og beviser for fritidssejlere.
Du har til enhver tid ret til at se hvilke oplysninger vi har registreret på dig som person. Disse kan du se ved, at logge ind på din brugerprofil, hvor dine oplysninger er synlige.
“Data Protection Officer” er Danish Yacht Union og alle dine data lagres på en HTTPS/SSL sikret server og alle dine oplysninger transmitteres fra din indtastning til vores server via en HTTPS/SSL sikret forbindelse.

Er du ikke tryg ved at overgive denne del til Dansk Bådskole, er du velkommen til selv at oprette dig på hjemmesiden og derefter tilmelde dig den afsluttende prøve. Dansk Bådskole kan da ikke stilles til ansvar hvis du ikke er oprettet rigtigt, og derfor ikke vil være at finde på listen over deltager til den afsluttende prøve.

Link til siden hvor du selv kan oprette dig. –  https://dyu.dk/index.php/opret-mig